فروشگاه کی مارت

آموزش فروش محصول

فروش اکانت بازی

با توجه به درخواست های فراراوت بسیاری از کاربران فروشگاه مبنی بر فروش بازی ها اکانت ها و قطعات گمینگ خود بخش فروش را پس از 3 سال مجددا راه اندازی کردیم جهت فروش لطفا موارد خود ذکر شده در زیر را به درستی انجام داده تا محصول شما تایید شود چنانچه بازی های منتشر شده توسط شما دارای نقص باشد باعث بی نظمی و  مشکلات فراوانی در فروشگاه می شود که به همین دلیل تنها محصولاتی که موارد زیر را رعایت کرده باشند تایید می شوند .

1 – اگر کاربر جدید فروشگاه هستید از اینجا ثبت نام خود را به عنوان یک فروشنده تکمیل کنید .

سپس وارد این مراحل زیر شده لطفا به درستی وارد شود تا حساب کاربری شما تایید شود .

مرحل اول : روی بزن بریم کلیک کنید

 

مرحله دوم : موارد زیر را به درستی وارد کرده و روی ادامه کلیک کنید .

 

 

مرحله سوم : تا حد ممکن موارد بانکی خود را کامل وارد کنید کارت باید به نام شما باشد ( این موارد در آینده نیز قابل ویرایش است )

 

مرحله چهارم :  پس از راه اندازی های اولیه شما وارد محیط پیشخوان یا پنل فروش خود می شوید چنانچه به صورت خودکار به این قسمت وارد نشدید اینجا کلیک کنید .

 

اکنون زمان ارسال یک محصول است ما به عنوان تست یک بازی را برای شما به عنوان آموزش تا نمایش در فروشگاه قرار می دهیم .

با رفتن به تب “محصولات” و کلیک بر روی “محصول جدید” فرم زیر برای شما نمایش داده می شود

 

 

  • عنوان وارد شده نامفهوم و کاملا فارسی نباشد به طور مثال اگر قصد فروش یک اکانت استیم که در آن بازی بتمن است را دارید به این گونه بنویسید : فروش اکانت استیم Batman
  • نوع محصول ساده باشد
  • تیک گزینه مجازی زده شود
  • در قسمت قیمت محصول فقط بخش “قیمت” را وارد کنید به صورت فیک یک قیمت با تخفیف وارد نشود زیرا باعث حذف محصول شما می شود  درامد شما با کسر 10% کارمزد فروشگاه نمایش داده می شود طبق عکس
  • در قسمت موضوع بخش مورد نظر را انتخاب کنید .
  • شرح کوتاه حداقل باید دو خط باشد و یک چکیده از محصول

 

بخش دوم :

  • در قسمت توضیحات باید توضیحات کاملی از محصول خود را بنویسید تعداد ایتم , زمان بازی , و … در این بخش باید موارد زیر ذکر شود در غیر این صورت محصول تایید نمی شود .
  1. اکانت های اشتراکی هکی دزدی و … پذیرفته نمی شود و اگر اکانت اورجینال است و شما صاحب اصلی اکانت هستید باید پس از سفارش استیم والتی که در اکانت یوز شده است را به خریدار ارایه کنید استیم والت باید بیش از 5 دلار باشد و حداقل یک ماه قبل از فروش محصول در حساب یوز شده باشد اگر استیم والت ندارید و اصلا تا کنون روی اکانت یوز نشده هیچ والتی باید بازی که در اکانت فعال کردید به طور مثال از یک فروشگاه بازی PUBG را خریداری و برای شما فعال کرده اند یا سی دی کی ارسال کرده اند باید وارد حساب کاربری آن سایت شده و از سفارش ثبت شده یک عکس در بخش “توضیحات” در عکس فوق پیوست کنید در غیر این صورت شما صاحب اکانت نیستید و اکانت بدون ضمانت و تضمین است !
  2. از وترد نمودن شماره همراه ایمیل ایدی تلگرام و … جدا خودداری کنید راه های پشتیبانی با شما پس از ثبت محصول و تایید شما در صفحه شما قرار دارد .
  • در قسمت شناسه یک عبارت از عدد و حروف انگلیسی مانند عکس وارد کنید .
  • با زدن تیک گزینه موجودی در انبار بخشی فعال می شود که می توانید تعدادی که دارید را وارد کنید .

 

بخش ویژگی ها :

  • با کلیک بر روی گزینه نارنچی رنگ “افزودن ویژگی” یک سطر نمایش داده می شود که می توانید ویژگی مورد نظر خود را مانند عکس بنویسید .

 

بخش گارانتی :

بخش گارانتی مربوط به مواردی که شامل ضمانت و تعداد روز است می شود به طور مثال می توانید تنضیم کنید برای 10 روز گارانتی بازگشت چقدر هزینه دریافت می کنید چکیده این مورد را در بخش توضیحات بنویسید .

 

 

پس از تکمیل و ارسال محصول مورد شما در انتظار بررسی قرار می گیرید لطفا به موارد زیر توجه کنید

  1. در این مرحله به هیچ وجه درخواست تایید از هیچ یک از راه های پشتیبانی نکنید
  2. چنانچه محصول شما بدون تایید شدن و اطلاعی خذف شود به این معنا است که شما هیچ موردی را رعایت نکرده اید
  3. چنانچه محصول شما مشکل کوچکی داشته باشد به شما ایمیلی در رابطه با مشکل ارسال می شود و پس از رفع ان محصول شما تایید می شود

پس از تایید : 

 

پس از تایید محصول شما در لیست محصولات فروشگاه در صفحه اول قرار داده می شود .

 

 

توصیه می شود چنانچه محصول شما تایید شده است بخش قوانین و مقررات را مشاهده کنید .

پس از تایید محصول شما در فروشگاه توسط مدیریت شما مسئولیت نسبت به مشتریان ما دارید در غیر این صورت بلافاصله حساب کاربری شما مسدود می شود

  1. پس از خرید محصول شما توسط خریداری 12 ساعت برای محصولات مجازی و 48 ساعت کاری برای ارسال محصولات فیزیکی زمان دارید پس از گذشت این زمان وجه به مشتری عودت شده و و نمره منفی برای شما ثبت می شود
  2. تمامی پیام های شما با خریدار بررسی می شود و چنانچه اطلاعات تماس به مشتری ارایه شود از سوی شما حساب شما مسدود می شود

 

چنانچه سوالی در رابطه با ارسال محصول دارید در بخش نظرات در همین صفحه ارسال کرده ما در کمترین زما به شما پاسخ می دهیم .

author-avatar

درباره کیانوش پیرهادی

کیانوش هستم مدیر فروشگاه کی مارت 27 سال سن دارم مهندس برق صنعتی و کامپیوتر هستم و خدمتگزار تمامی شما کاربران عزیز کی مارت هستم امیدوارد از نوشته ها و آموزش های این وبلاگ استفاده کرده باشید و مورد پسند شما باشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *