خدمات, فروشگاه کی مارت

تغییر ریجن اکانت استیم

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران استیم ( STEAM ) سختگیری های هر ساله این شرکت ر رابطه با ریجن اکانت های استیم است از آنجایی که استیم برای هر کشور طبق ارزش پولی محصولات خود را قیمت گذاری می کند و در کشور های با تورم بالا که ارز نسبتا بی ارزش تری مانند آرژانتین و ترکیه دارند بازی ها تا یک پنجم می توانن ارزانتر باشد به همین دلیل کاربران استیم بخصوص ایرانی ها اکانت های خود را در این ریجن ها ساخته تا بازی ها را ارزانتر خریداری کنند به طور مثال بازی EA Sports FC 24 در ریجن آمریکا 60 لاری و در ریجن آرژانتین 36 دلار می باشد البته تغییر ریجن در استیم مزایا و معایبی نیز دارد که در ادامه به آن می پردازیم .

کیانوش :

اگر تنها یک اکانت استیم دارید و بازی چندانی روی حساب خود ندارید بهتر است یک اکانت جدید در ریجن مورد نظر بسازید زیرا تغییر ریجن مشکلات و ریسک های برای شما دارد بخصوص اگر یک اکانت گران قیمت در استیم داشته باشید که در ادامه به این موارد می پردازیم .

ریسک ها :

تا 24 ساعت پس از تغییر ریجن اقدام به تغییر مشخصات اکانت از جمله رمز و ایمیل نکنید

پیشنها می شود برای هر خرید از استیم ابتدا چیز بشکن مطابق با ریجن را فعال و اقدام به خرید کنید

بازی های که قبل از تغییر ریجن خریداری کرده اید نباید ریفاند کنید

ریجن در اکانت های استیم هر 3 ماه یک بار قابل تغییر است

اکانت استیم شما به هر لیلی توسط استیم می تواند مسدود شود ( این احتمال 1% است )

کیانوش :

از خرید اکانت های دسته دوم از افراد ناشناس جدا خود داری کنید زیرا هر درخواست از STEAM SUPPORT نیاز به احراز هویت شما از سوی استیم دارد پس تنها اکانت های خریداری کنید که هیچ گونه بازی و گیفت کارتی به اکانت ادد نشده باشد و ایمیل نیز اولین ایمیل اکانت باشد .

چنانچه قصد دارید ریجن اکانت استیم خود را جهت سفارش یک بازی تغییر دهید ابتدا موارد فوق را با دقت خوانده و سپس با پشتیبانی در تماس باشید .

author-avatar

درباره کیانوش پیرهادی

کیانوش هستم مدیر فروشگاه کی مارت 27 سال سن دارم مهندس برق صنعتی و کامپیوتر هستم و خدمتگزار تمامی شما کاربران عزیز کی مارت هستم امیدوارد از نوشته ها و آموزش های این وبلاگ استفاده کرده باشید و مورد پسند شما باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *