دسته‌بندی نشده

فروش اکانت های شما در سریع ترین زمان

فروشگاه کی مارت با 2000 تا 2500 بازدید کننده (گیمر) بهترین مکان برای نمایش اکانت های شما در دید گیمر ها می باشد شما می توانید با ارسال اطلاعات کاملی از اکانت های خود همراه با عکس در خواست قرار گیری اکانت خود در فروشگاه ما و فروش ان در سریع ترین زمان ممکن دست یابید . برای ارسال اطلاعات لطفا طبق شرایت زیر عمل کنید در غیر این صورت بازی شما تایید نمی شود و در نتیجه در فروشگاه قرار نمیگیرد .

شرایط به شرح زیر است .

1- ارسال یک عکس از صفحه اصلی اکانت در استیم Library و در اورجینMy game

2-ارسال دو شماره همراه که همیشه در دسترس باشد .

3- اطلاعات دقیقی از اکانت .

4-عکس های ارسالی باید دارای کیفیت مطلوب باشند .

3-قیمت پایه و یا در خواست قیمت گذاری . قیمت های نجومی قرار داده نمی شوند!

کارمزد فروش 5%

ما با شماره فروشگاه که در بخش تماس با ما قرار دارد در صورت فروش تماس می گیریم در صورتی که شما به هر دلیلی قادر به پاسخ گویی طی 24 ساعت نباشید اکانت شما از فروشگاه حذف شده و وجه واریزی به خریدار عودت می شود .

چنانچه سوالی دارید با یکی از راه های پشتیبانی در تماس باشید ما در کمتر از 1 ساعت به سوال شما در ایمیل و بخش نظرات پاسخ گو هستیم

اطلاعات را به support@key-mart.ir ارسال کنید .

author-avatar

درباره کیانوش پیرهادی

کیانوش هستم مدیر فروشگاه کی مارت 27 سال سن دارم مهندس برق صنعتی و کامپیوتر هستم و خدمتگزار تمامی شما کاربران عزیز کی مارت هستم امیدوارد از نوشته ها و آموزش های این وبلاگ استفاده کرده باشید و مورد پسند شما باشد .

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “فروش اکانت های شما در سریع ترین زمان

  1. aminsolaymani گفت:

    الان من میخوام اکانت بفروشم چیکار کنم؟

    1. ADMIN گفت:

      سلام امین جان ما که واضح توضیح دادیم . شما یک عکس از اکانت و همراه با اطلاعاتی دقیق مانند لول بازی ها همراه با 2 شماره همراه یا ثابت به ایمیل ما ارسال کنید پس از بررسی اکانت شما در فروشگاه در بخش اکانت ها برای فروش قرار داده می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *