فروشگاه کی مارت

شرایط و شرکت در قرعه کشی

از این پس به صورت هفتگی یک قرع کشی در فروشگاه صورت می گیرد جوایز این قرعه کشی در حال حاضر استیم والت می باشد اما ما قصد داریم تا در صورت حمایت و پیشرفت این طرح جوایز را افزیش دهیم و هر چه تعداد شرکت کنندگان بیشتر باشد جایزه این قرع کشی به مرور بیشتر می شود و حتی می توانیم به صورت هفتگی کنسول های پلی استیشن 4 و یا ایکس باکس وان را به برندگان این جایزه تقدیم کنیم .

همان گونه که همه روال یک قرعه کشی را می دانند مهم ترین بخش حس اعتماد بین ما و شما است پس ما به صورت پیش فرض به سوالات زیر که سوال خیلی از شما عزیران نیز هست پاسخ می دهیم .

در حال حاضر جایزه برای چقدر است و چه زمانی قرعه کشی صورت می گیرد ؟

جایزه قرعه کشی در حال حاضر یک عدد استیم والت 20 دلاری می باشد و هر پنج شنبه ساعت 9 شب قرعه کشی انجام می شود

چگونه در قرعه کشی شرکت کنم ؟

با خرید یک سی دی کی شانسی استیم ( لینک محصول در زیر ) شما در قرعه کشی ثبت نام می کنید و با داشتن کد سفارش می توانید جایزه را تحویل بگیرید پس علاوه بر اینکه شما در قرعه کشی با خرید این محصول به ارزش 5.000 تومان یا 20.000 تومان سی دی کی وی آی پی ثبت نام می کنید یک سی دی کی شانسی استیم نیز دریافت می کنید !

لینک محصول جهت خرید و شرکت در قرع کشی هفتگی : اینجا کلیک کنید

لینک محصول 2 جهت خرید و شرکت در قرع کشی هفتگی : اینجا کلیک کنید

برنده به چه صورت انتخاب می شود ؟

برنده با استفاده از  یک نرم افزار  انتخاب می شود و هیچ گونه دخالت انسان در انتخاب برنده نیست ما تنها لیست شرکت کنندگان را به برنامه داده و سپس برنامه انتخاب می کند همچنین در هفته های بعد به صورت پخش زنده در صفحه اینستاگرام فروشگاه قرعه کشی برگزار می شود .

چگونه شانس خود را برای برنده شدن بیشتر کنم ؟

با خرید بیشتر سی دی کی شانسی شانس شما بیشتر می شود به این صورت که با هر خرید نام شما یک بار بیشتر در لیست شرکت کنندگان نرم افزار قرار می گیرید همچنین قابل ذکر است فقط 3 بار می توانید بیشتر سفارش دهید و سفارشات بیشتر حساب نمی شوند .

راه دوم بازریابی بوده و چنانچه شخصی توسط شما شرکت کند در قرعه کشی نام شما یک بار بیشتر قرار داده می شود .

نکات مهم :

پس از از برنده شدن در قرعه کشی استیم والت به تلگرامی که روشی شماره ای که در فرم سفارش وارد کرده اید ارسال میشود پس لطفا شماره را به درستی وارد کنید .

سعی به ایجاد دو حساب کاربری و خرید نکنید زیرا ما متوجه شده و حساب شما را مسدود و از قرعه کشی حذف می شوید .

author-avatar

درباره کیانوش پیرهادی

کیانوش هستم مدیر فروشگاه کی مارت 27 سال سن دارم مهندس برق صنعتی و کامپیوتر هستم و خدمتگزار تمامی شما کاربران عزیز کی مارت هستم امیدوارد از نوشته ها و آموزش های این وبلاگ استفاده کرده باشید و مورد پسند شما باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *