فروشگاه کی مارت

کدام فروشگاه معتبر است ؟

در سال های اخیر فروشگاه ها رشد قارچ گونه ای داشته اند به طوری که در سال 93 تنها 5 الا 7 فروشگاه بازی های اورجینال وجود داشت اما اکنون اگر کلمه “سی دی کی استیم” را در گوگل جستجو کنید بیش از 20 مورد فروشگاه وجود دارد که البته بیش از 100 مورد نیز در مسنجر ها و شبکه های اجتماعی به فروش می رسد . اما سوال ایجا است که کدام فروشگاه معتبر است و اصلا اعتبار چیست به طور مثال شما یک فروشگاه نوپا را در نظر بگیرید که 6 ماه است راه اندازی شده و سود ماهیانه این فروشگاه تقریبا 500.000 تومان در ماه است آیا با خرید یک سی دی کی به ارزش 600.000 تومان (BATTLEFIELD V STANDARD ) و خراب بودن سی دی کی مدیر فروشگاه می تواند بلافاصله سی دی کی جایگزین ارسال کند؟ و یا وجه را عودت دهد ؟ پاسخ را بر عهده شما می گذاریم تا در بخش نظرات ارسال کنید .

آیا نماد اعتماد الکترونیکی یا eNAMAD نشانه اعتبار است ؟

تا جایی که ما اطلاع نداریم خیر . به گفته خود پلیس فتا بهتر است از فروشگاهی خرید کرد که نماد اعتماد دارند و هیچ بایدی در کار نیست و تنها یک نماد است که با پرداخت 40.000 تومان و ارسال یک سری مدارک که به تازگی ایمیلی نیز می شود ارسال کرد قابل دریافت است و نشانه اعتبار 100% نیست . فروشگاه کی مارت بیش از 4 سال است نماد اعتماد ندارد و لزومی نیست که این مورد گرفته شود .

آیا سابقه طولانی نشانه اعتبار است ؟

بله اما نه کاملا خالص و صد در صد . به طور مثال سایت g2a.com یک بزرگترین خرده فروشی بازی های دیجیتالی پس از استیم است اما این سایت از موجودی های بلاک شده کیف پول مشتریان در سایت در سال 2014 بیش از 5 میلیون پند سود کرده و دلایل بلاک شده تنها چند بهنانه کوچک بوده و همچنین سایت WOT این فروشگاه را یک کلاهبردار می داند (سایت WOT یک سایت است که کاربران در دنیا نظرات خود را در مورد یک سایت می دهند و فروشگاه ما نیز در این سایت رکورد شده ! ) سابقه طولانی تنها گواه این است که محصول خریداری شده به شما ارسال می شود یعنی نه گواه ارسال سریع هنگام است نه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته و نه عودت وجه سریع و نه قیمت مناسب و ما تمام این موارد را نباید فدای چند سال سابقه کنیم ! ما برای شما سایت های هاستیگ را مثال می زنیم که در کشور ما هرچه مشتریانشان به دلیل سابقه بالا بیشتر می شود سرعت و خدمات هاست و .. و قیمت کم تر می شود !

نشانه های یک فروشگاه عالی چیست ؟

مهمترین مورد از نظر ما بخش نظرات محصولات است یعنی به همه نظرات پاسخ داده شده باشد و زمان ثبت سوال و ثبت نظر در بخش نظرات کمتر از 2 ساعت باشد . همچنین نظرات نشانه بازدید بالای سایت و خرید محصول است .

مورد بعدی پشتیبانی فروشگاه می باشد یعنی با ارسال یک ایمیل شما کمتر از 2 ساعت پاسخ را دریافت کنید همچنین فروشگاه پشتیبانی آنلاین داشته باشد .

فروشگاه دارای چند اپراتور باشد یعنی یک نفر همه کار های مشتریان را انجام ندهد .

مورد بعدی که نیز بسیار مهم است و نشانه فروش بالای یک فروشگاه دیجیتالی است قیمت های بروز می باشد یعنی اگر قیمت بازی Battlefield 4 در یک سایت 40.000 تومان است یعنی هنوز این فروشگاه از این محصول فروش زیادی نداشته و یا اصلا نداشته که آن را بروز کند !

فروشگاه گارانتی مادام العمر سی دی کی داشته باشد

فروشگاه به قوانین خود پایبند باشد

فروشگاه تخفیف های مناسبتی را اعمال کرده و بازی های جدید را قرار دهد .

یک فروشگاه معتبر و پر مخاطب هیچ گاه در مسنجر ها به پشتیبانی نمیپردازد یعنی شما برای خرید یک موبایل نمی توانید با صاحب دیجی کالا در تلگرام در تماس باشید و مستقیم خرید کنید !

یک مدیر عالی و کار بلد فروشگاهی زیبا و کاربر پسند با سیستم خریدی آسان دارد

داشتن چند درگاه پرداخت

تحویل سریع محصولات

داشتن SSL یا همان HTTPS:// سبز رنگ آدرس ( قفل سبز ) که از ذخیره شده و دزدیده شدن اطلاعات بانکی کاربران جلو گیری می کند .

 

لطفا نظر خود را در مورد فروشگاه ما در زیر در بخش نظرات ارسال کنید تا در ارایه خدمات به شما بهتر باشیم .

 

 

 

author-avatar

درباره کیانوش پیرهادی

کیانوش هستم مدیر فروشگاه کی مارت 27 سال سن دارم مهندس برق صنعتی و کامپیوتر هستم و خدمتگزار تمامی شما کاربران عزیز کی مارت هستم امیدوارد از نوشته ها و آموزش های این وبلاگ استفاده کرده باشید و مورد پسند شما باشد .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “کدام فروشگاه معتبر است ؟

  1. آیهان گفت:

    سلام . خیلی فروشگاه ها هستن که اول با خرید و فروش ارزان شروع میکنند .
    که معمولا نه سایت دارن نه نماد الکترونیکی و فقط تعداد کمی مشتری دارند .
    کم کم فروش کانال شروع به رشد میکند و مشتری های بیشتری جذب میکند . همینجاست که مدیر کانال فکر اسکم و فرار به سرش میزند و با گرفتن پول مردم و بلاک کردن آنها میلیون ها تومن پول به جیب میزنن. آخرش هم کسی نمیتونه شکایت کنه چون تلگرام یک رسانه ی فیلتره عه . خلاصه بعد کانال رو به قیمت بالا میفروشند و دیلیت اکانت میکنند و دوباره با نام جدید وارد عرصه میشن (منظور کلی اینه یک فروشگاه معتبر تعداد ممبرش ملاک نیست!) .
    من سایت کیمارت رو خیلی وقته میشناسم و میدونم واسه پول و وقت مردم با قدرت تمام احترام قائل هست.اما مشکل سیدی کی اینجاست که گرون تر در میاد و گیفت به صرفه تر هست اما خوب چی بهتر از خرید با خیال راحت =). پس نماد الکترونیکی نماد اعتماد صد درصدی نیست. من حاضرم ده تومن بیشتر بدم و با خیال راحت خرید کنم تا به اینکه دنبال سایت یا کانال ارزون تر برم و بعد پرداخت شروع کنم به جوویدن ناخون هام .
    دوستان لطفا از کانال هایی که مثل باد میان و میرن و مدیریتشون دست چند تا بچه سیزده چهارده ساله است خرید نکنید ! واسه پول عزیزتون احترام قائل باشید !
    اگه هرگونه سوال در مورد کانال های اسکم سوال داشتید به تلگرام پیوی بنده پیام بدید.
    @aeehan
    ممنون از آقا کیانوش

نظرات بسته شده است.