تیم پشتیبانی ما بر قوانین زیر کار می کنند و چنانچه شما حتی 1 خط از قوانین زیر را قبول ندارید لطفا خرید نکنید در غیر این صورت ما هیچ گونه مسئولیتی نسبت به شما نداریم و می توانید از مراجع قضایی کار خود را پیگیری کنید .

قوانین کلی :

هیچ گونه فروش اکانتی با افراد زیر 15 سال نداریم و در صورت سفارش در صورت بروز هر گونه مشکل (مالی , مسدودی , پیگیر نشدن از سوی ما و … ) و مسئولیت  بر عهده بچه زیر 15 سال است این مورد را جدی بگیرید مگر فرد ثابت کند از ثبات عقلی برخوردار است و بخش منطق در جمجمه آن تشکیل شده است

ساعات کاری فروشگاه از 9 صبح تا 1 بامداد می باشد و تنها پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و پاسخ گو است و سفارشات در ساعات غیر کاری پیگیری نمی شوند .

هرگونه تهدید فحاشی رعایت نکردن قوانین اسپم اختلال در روند کار باعث قرار گیری آی پی اینترنتی شما در لیست بیش از 200 نفری قرار داده شده و دیگ قادر به دیدن فروشگا نیستید .

چنانچه پرداختی با آی پی کشور های خارجی صورت بگیرد چنانچه وجه کمتز از 40.000 تومان باشد جهت اهراز هویت خریدار باید با یک شماره ثابت منزل (نه تلفن همراه ) به یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره سفارش 5 رقمی خود را بیان کند تا سفارش پیگیری شود و چنانچه وجه بیش از 40.000 تومان باشد باید به علاوه تماس تلفنی یک عکس از کارت بانکی که با آن وجه را واریز کرده است و کارت شناسایی خود ارسال کند . این مورد به دستور پلیس فتا چه برای عودت وجه و چه برای دریافت محصول الزامی است .

 

 

1- قوانین فروش سی دی کی ها :

1-2 پس از سفارش یک سی دی کی طبق زمان قید شده در صفحه محصول سی دی کی به ایمیل شما ارسال می شود .

1-3 چنانچه مشتری از نحوه فعال سازی سی دی کی اطلاعی نداشته باشد باید قبل از خرید یا بلافاصله پس از سفارش اطلاع رسانی کند تا آموزش های لازم ارسال شود و اگر مشتری خود سی دی کی را خراب کند مسئولیت با مشتری است .

1-4 سی دی کی های بالای 400.000 تومان را در صورتی که نیاز به گارانتی مادام العمر دارید باید فروشگاه فعال کند در غیر این صورت سی دی کی به ایمیل مشتری ارسال شده و فعال سازی با مشتری بدون گارانتی می باشد .

1-5 در فروشگاه کی مارت هیچ گونه سی دی کی اشتراکی به فروش نمی رسد .

1-6 دریافت سی دی کی تنها در “سفارش ها” در پنل کاربری می باشد و به صورت اس ام اس , پشتیبانی آنلاین , تلگرام و … ارسال نمی شود .

1-7 به دلیل نوسانات شدید قیمت دلار فروشگاه کی مارت این حق را دارد پس از سفارش یک محصول اضافی را چنانچه خریدار رضایت داشته باشد  از مشتری دریافت و یا اضافی را به حساب مشتری عودت دهد .

1-8 چنانچه یک سی دی کی خراب ارسا شد ( این مورد 1% احتمال دارد ) اگر سی دی کی برای اوریجین باشد مشتری باید ابتدا به ما کمتر از 2 ساعت اطلاع رسانی کند سپس با ارتباط با پشتیبانی EA زمان فعال سازی سی دی کی را پرسیده و از گفته پشتیبانی EA یک عکس برای ما ارسال کند چنانچه سی دی کی قبل از زمان فروش به مشتری فعال شده باشد به این معنی است که سی دی کی را ما اشتباه ارسال کرده ایم و بلافاصله وجه عودت می گردد و یا جایگزین ارسال می شود در غیر این صورت مشتری کلاهبردار اعلام شده و حساب فرد مسدود می شود .

1-9 هر زمان کی مارت حق دارد سفارش را لغو کرده و وجه واریزی را حداکثر تا 48 ساعت کاری عودت دهد

 

2 – قوانین گیفت های استیم :

2-1 برای فعال شدن یک گیفت در حساب استیم باید اطلاعات ورود به اکانت استیم ( USERNAME , PASSWORD ) همراه با گارد خاموش شده از بخش تیکت پشتیبانی در پنل کاربری ارسال شده و خریدار نیز از اکانت خود خارج شده باشد . چنانچه این مورد رعایت نشود کی مارت این حق را دارد تا سفارش شما را تا 24 ساعت معلق کند .

2-2 پس از فعال سازی یک گیفت در اکانت شما ریجن اکانت شما به کشور های مختلف تغییر کرده و هر 15 روز قابل بازگشت است .  و تغییر ریجن به ریجن اولیه بر عهده کی مارت نیست .

2-3 چنانچه پس از اتمام تخفیف در استیم گیفت یک بازی سفارش داده شود . وجه عودت داده شده و مشتری حق نارضایتی ندارد .

2-4 هر زمان کی مارت حق دارد سفارش را لغو کرده و وجه واریزی را حداکثر تا 48 ساعت کاری عودت دهد

2-5 جهت فعال شدن گیفت استیم باید یا شماره تلفن و یا ایمیل اکانت تایید شده باشد در غیر این گیفت فعال نمی شود .

 

3 – قوانین اکانت ها :

3-1 تضمین هر محصول در توضیحات صفحه محصول نوشته شده است مشتری باید به این تضمین پایبند باشد تحت هر شرایط .

3-2 چنانچه اکانت مشکلی داشت باشد مشتری باید حداکثر 5 ساعت پس از دریافت اکانت مشکل را اطلاع رسانی کند در غیر این صورت مسئولیت با مشتری است .

3-2 اکانت های بدون تضمین پس از سفارش حتی 1 دقیقه پس از سفارش مسئولیت اکانت با خریدار می باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل از جمله ریستور شدن بن شدن و … مسئولیت با مشتری است و خریدار هیچ گونه حقی ندارد .

3-3 اکانت های که در صفحه محصول کارانتی مادامالعمر ندارند و یک زمان مشخص گارانتی به آن ها تخصیص داده شده است ( به طور مثال 30 روز یا 3 روز ) پس از این زمان حتی 1 دقیقه بعد در صورت بروز هر گونه مشکل فروشگاه کی مارت هیچ مسئولیتی ندارد .

3-4 چنانچه در زمان گارانتی یک اکانت مسدود شود به شرح زیر است :

3-4-1 در اکانت های سوشیال کلاب چنانچه اکانت ریستور شود به ایمیلی که مشتری در اکانت سوشیال کلاب وارد کرده است ایمیلی ارسال می شود از طرف سوشیال کلاب که ایمیل و رمز به حالت قبلی برگشته است و این خود یک سند است که شما را در شرایط گارانتی قرار میدهد .

3-4-2 در اکانت های استیم چنانچه اکانت ریستور شود به شماره همراه مشتری که در اکانت ادد کرده است یک اس ام اس به متن Your Phone Number has been Removed by Steam SUPPORT ارسال می شود و این یک سند است که نشان می دهد حق با شما می باشد .

3-4-3 در اکانت های اورجین چنانچه ریستور صورت گیرد مانند مورد 3-4-1 ایمیل ارسال می شود

3-5 تنها ریستور شدن در شرایط گارانتی می باشد و مسدود شدن بن شدن VAC شدن فراموشی اطلاعات ورود و … در شرایط گارانتی فروشگاه کی مارت نیست و خریداری هیچ حقی نسبت به اکانت از دست رفته خود ندارد و کی مارت هیچ گونه مسئولیتی حتی در راهنمایی شما ندارد .

 

 

این صفحه در دوره های مختلف بروز می شود . لطفا هر ماه یک بار آن را بررسی کنید .