فروشگاه کی مارت

بهترین بازی های آنلاین

در این نوشته ما بهترین بازی های آنلاین را از دید کی مارت برای شما معرفی می کنیم بسیاری از گیمر ها می دانند که برترین بازی های حال حاضر در دنیا چه بازی های می باشند اما باید به این نکته توجه داشته باشید که همیشه برترین بازی ها را از تعداد کاربران آنلاین و درامدی که از آن بازی به سازنده بازی می رود بررسی می شوند . در زیر ما 4 بازی رایگان و غیر رایگان را برای شما معرفی می کنیم و هر یک را مختصرا بررسی می کنیم .

 

1 – DOTA 2

دوتا 2 از سال 2011 در استیم منتشر شد این بازی که یک بازی رایگان و یکی از برترین بازی های حال حاضر در دنیا است در این بازی که مد های بسیاری نیز دارد شما قهرمان خود را انتخاب کرده و در دو تیم 5 نفره به مبارزه با یک دیگر می پردازید اما همه چیز به این جا ختم نمی شود DOTA 2 را می توان در دسته بازی های سخت و دشوار قرار داد در این بازی پلیر ها با سیستمی به نام MMR دسته بندی می شود ک از ابتدای شروع بازی پس از انجام تعدادی بازی سطح بازی شما توسط دوتا 2 سنجیده شده و از 1 تا 9999 یک MMR به شما داده می شود که می توان افراد بالای 4000 ام ام آر را پلیر های حرفه ای دانست یکی دیگر از مواردی که باعث پیشرفت روز افزون کاربران و محبوبیت این بازی می شود تعداد بسیار زیاد آیتم ها که هر کدام تا ده ها قابلیت دارند را می توان اشاره کرد در دوتا 2 قهرمان ها (HERO) به سه دسته تقسیم می شوند به طور مثال دسته AGILITY که بیش از 20 قهرمان دارد و پر انتخاب ترین دسته نیز می باشد . از دیگر قابلیت های ارزشمند این بازی رسیدگی روزانه کمپانی VALVE می باشد که به صورت هفتگی روزانه یا طی یک دوره باگ ها و مشکلات بازی را که توسط کابران اعلام می شود با آپدیت های مکرر رفع می کند . اینترند در این بازی مصرف بالایی دارد و گاهی اوقات ممکن است تا 100 مگابایت از حجم اینترنت شما مصرف شود و با توجه به این که به تازگی مصرف از سرور های خارجی 3 برابر محاسبه می شود می تواند باری افرادی که اینترنتی کم حجم دارند مشکل ساز باشد در حال حاضر دوتا 2 بیش از 500.000 کاربر آنلاین روزانه دارد . و برترین بازی کمپانی VALVE می باشد .


2 – BATTLEFIELD 1

همه شما تا کنون حداقل یکی از نسخه های بازی زیبا و حماسی BATTLEFIELD را تجربه کرده اید یک شاهکار از موتور گرافیکی فراسبایت با گرافیکی بسیار بالا و شبیه سازی بسیار بالای جنگ . بازی های زیادی در سبک تیر اندازی یا شوتر مانند CALL OF DUTY ساخته شده اند اما تنها بازی که در آن تمامی معیار های یک جنگ تمام عیار وجود دارد رعایت شده است مانند افت گلوله در اسلحه . که باید مانند یک تک تیر انداز حرفه ای باشید تا از تفنگ دوربرد خود استفاده کنید و یا تخریب های فوق العاده وسایل و ساختمان ها اشاره کرد گیم پلی بسار روان و پینگ پایین کاربران ایرانی (90 – 200 ) باعث شده است تا این بازی یکی از پر فروشترین بازی های فروشگاه کی مارت نیز باشد . در بخش آنلاین و چند نفره این بازی شما در تیم خود به مبارزه با تیم دشمن می پردازید تعداد اسلحه ها در این نسخه بسیار قدیمی و زیاد می باشد در سرور های 64 نفره این بازی شما شاهد یک جنگ تمام عیار هستید و باید به هر طریق با استفاده از هوا پیما های جنگنده قطار های جنگی و زره پوش ها با دشمن خود مقابله کنید صدا گذاری در این بازی به شدت واقعی می باشد و حتی صدای تفنگ شما نیز در محیط های بسته یا باز متفاوت است . از دیگر مواردی که باعث برتری این بازی می باشد . مپ ها یا نقشه های بازی است . از جنگل های انبوه با سبزه ها ی فراوان تا زمین های برفی و کوهستانی پهناور با گرافیک بسیار فوق العاده اشاره کرد همچنین می توان به سیستم زد هک یا ANTI CHEAT بازی به نام BATTLE EYE توجه داشته باشید که استفاده از ترینر و برنامه های هک را در بازی دشوار می کند و روزانه 10 ها نفر از بخش آنلاین بازی مسدود می شوند . از ضعف های این بازی می توان به قیمت سی دی کی و گرافیک بالا که تنها گیمر های بخصوصی سخت افزار گرافیکی قوی دارند  می توانند استفاده کنند . که ما تا حدودی  با عرضه اکانت های این بازی از 7000 تومان تا 60000 تومان این مشکل را برطرف کرده ایم .


3 Counter Strike Global Offensive

یکی دیگر از شاهکارهای کمپانی VALVE بازی Counter Strike Global Offensive است این بازی از نان شب نیز برای عده ای واجب تر است و پس از 18 سال نسخه نهایی آن یعنی Global offensive یکی از پر فروشترین و مهیج ترین بازی های حال حاضر می باشد گرافیک این بازی به شکلی است که تقریبا 90% از گیمر ها می توانند بازی را با 60 فریم اجرا کنند این بازی نیز مانند دوتا 2 سیستم رنک بندی دارد اما به شکل مدال که به هر گیمر پس از تعدادی بازی داده می شود یکی از دلایل پیشرفت این بازی گیم پلی بسیار روان گرافیک سازگار با هر نوع کامپیوتر و موفقیت های نسخه های قبلی این بازی است از ویژگی های این بازی آنلاین می توان به کار تیمی و مهارتی بودن بازی است به این صورت که با پرداخت های درون برنامه ای شما قوی تر و برنده بازی نیستید همچنین می توان به قیمت 55000 تومانی برای سی دی کی و 44000 تومانی برای گیفت بازی اشاره کرد به طور کلی از هر نظر این بازی یک بازی بسیار مناسب برای گیمر های تنگ دست می باشد در حال حاضر این بازی دارای بیش از 350.000 کاربر آنلاین و پینگ بسیار مناسب برای پلیر های ایرانی است . شما می توانید با پردازنده 2 هسته ای 2 گیگابایت رم و 2 گیگ گرافیک این بازی را به صورت روان اجرا کنید .


4 – Playerunknowns battlegrounds

خلاقیت ” ابتکار در طراحی و در آخر نوآوری سه اصل بسیار مهم در روند ساخت بازی های آنلاین میباشد که این بازی این 3 اصل مهم را به طرز فوق العاده ایی رعایت کرده است بازی Playerunknowns battlegrounds یکی از بینظیرترین بازی هایی میباشد که هر گیمری می تواند تجربه کند. شما تاکنون با بازی هایی که فقط به صورت  آنلاین طراحی شده اند سر و کار داشته اید که میتوان بازی  نظیر سری بازی های کانتر را نام برد که با سبک و نحوه بازی کردنش آشنایی کامل دارید. ودر همین حال میتوان گفت که یکی از بهترین بازی هایی آنلاین روز دنیا بازی PUBG میباشد که مخفف اسمه کامل این بازی است. سبک بازی بتل رویال است یعنی شما برای پیروز شدن در روند بازی باید خود را از تمامی امکاناتی که در بازی اعمال شده است ( اسلحه”زره”چاقو” انواع کوله پشتی و….) باید خود را تجهیز کرده و  بازی را ادامه داده .  شما  میتوانید بازی را به صورت اکشن اول شخص نظیر بتلفیلد یا کانتر بازی کرده و  یا بازی را به صورت  سوم شخص درآورده و وارد نقشه بازی شوید . شما میتوانید بازی را با گروهایی دو نفره ” سه نفره ” و در آخر چهار نفره بازی کنید شما هر حالتی که از یک بازی آنلاین انتظار دارید میتوانید در این بازی تجربه کنید زیرا سیستم شخصی سازی در بازی تعبیه شده است به گونه ایی که میتوان کاراکتر خود را از دو حالت خانم یا آقا انتخاب کرده و تمامی لباس ها و کلاه و حتی رنگ مو و مدل مو را به سلیقه خود درست کرده . از مهمترین ویژه گی هایی هر بازی آنلاین میتوان گفت که چه تعداد کاربر آنلان دارد که بازی PUBG بیش از دو میلیون کاربر آنلاین دارد و با کنار زدن هر بازی آنلاین در سدر جدول بازی های آنلاین قرار گرفته است. این خود یک اصل مهم در یک بازی چند نفره میباشد که شما با ورود به مپ بازی با صد نفر از افراد انلاین بازی میکنید. و برای اول شدن خود و تیمی که در آن قرار دارید تلاش خود را کرده باشید. از گرافیک بازی هم میتوان گفت که تغریبا 88 درصد گیمرها با کامپیوتر های شخصی خود (سیستم متوسط) میتوانند بازی را اجرا کنند. قیمت سی دی کی بازی بالا بوده است و تیم کی مارت با قرار دادن گیف بازی به مبلغ 84500 تومان توانسته بسیاری از عزیزانی که علاقه به این نوع بازی دارند را سرگرم کند .


5 – WORLD OF TANKS

بازی زیبا و درون برنامه ای World of Tanks یک بازی رایگان یا Free to Play میباشد در این بازی پس از ثبت نام و نصب بازی باید از 8 کشور روسیه , سوئد , فرانسه , چین , زاپن , آمریکا , انگلستان  شروع به بازی کرده و با تانک های آن کشور در نبرد های 15 به 15 به نبرد با سایر کشور ها بپردازید به این صورت که شما تنها در ابتدا اجازه دارید از تانک های قدیمی آن کشور شروع کنید و با بازی کردن و کسب Cradit و XP یا مهارت هزینه تانک رده بالا تر را کسب کرده و آن را خریداری کنید شما در این بازی گسترده می توانید اسلحه تانک , خدمه , موتور , زنجیر , سوخت و … تانک را تغییر دهید و یا به عبارت ساده تر ارتقا دهید این بازی به شدت به واقعیت نزدیک است از اسم تانک ها تا قدرت زره , کالیبر یا قدرت موتور و وزن تانک از قدرت تخریب تا سرعت چرخش و مانور تانک می توان اشاره کرد . گرافیک بازی در دو سطح SD و HD می باشد که نسبت به قدرت سیستم شما کارایی دارد همچنین پینگ در این بازی بین 100 و 120 بوده و مصرف ساعتی بازی از حجم اینترنت بسیار کم می باشد ( حدود 20 مگابایت در ساعت ) کمپانی سازنده بازی یعنی wargaming بسیار در حال ارتقا بازی می باشد و در مناسبت ها و فصل ها شاهد اپدیت های بازی می باشد بازی بیش از 200 نوع تانک در سه نوع سنگنین , متوسط , سبک و یک نوع توپ خانه است . world of tanks یکی از پرمخاطب ترین بازی های آنلاین رایگان است و بیش از 200.000 کاربر آنلاین دارد . در حال حاضر اکانت های این بازی نیز برای شما عزیزان موجود است و در صورت نیاز می توانید با پشتیبانی در تماس باشید . .


 

قابل ذکر است که بازی های فوق تنها نظر فروشگاه کی مارت می باشد و ما سعی کرده ایم به صورت رایگان و غیر رایگان این پست را بیان کنیم چنانچه سوالی دارید و یا قصد ارسال نظر خود را دارید می توانید از بخش نظرات در زیر استفاده کنید ما منتظر نظرات پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستیم .

author-avatar

درباره کیانوش پیرهادی

کیانوش هستم مدیر فروشگاه کی مارت 27 سال سن دارم مهندس برق صنعتی و کامپیوتر هستم و خدمتگزار تمامی شما کاربران عزیز کی مارت هستم امیدوارد از نوشته ها و آموزش های این وبلاگ استفاده کرده باشید و مورد پسند شما باشد .

نوشته های مشابه